פיגוע ירי בציר 60; הרב רזיאל שבח הי"ד בן 35, נרצח

    בנצי ליזרוביץ' וקובי פינקלר No Comments on פיגוע ירי בציר 60; הרב רזיאל שבח הי"ד בן 35, נרצח

    סמוך לחוות גלעד, על ציר 60, אירע פיגוע ירי מרכב חולף | הנהג, הרב רזיאל שבח הי"ד, נפצע קשה ופונה לבית החולים מאיר בכפר סבא שם נקבע מותו | ההרוג הוא כונן מד"א

    11:14
    02.05.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on אוהד טל מפתיע ומפרגן לבכיר יש עתיד: "לא בלון ריק"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ברוך דיין האמת.

    בשעה 20:05 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על ירי לעבר רכב בציר 60 סמוך לחוות גלעד בשומרון. מדיווח ראשוני, חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל העניקו טיפול רפואי ופינו אותו לבית חולים מאיר שם נקבע מותו.

    בבית החולים מאיר בכפר סבא מסרו: "הפצוע הגיע לבית החולים ללא דופק ללא נשימה וללא סימני חיים. הוא הובהל לחדר הטראומה בביה"ח שם בוצעו פעולות החייאה מתקדמות ולצערנו למרות המאמצים נקבע מותו".

    מאוחר יותר הותר שמו לפרסום. הנרצח הוא הרב רזיאל שבח הי"ד, בן 35, אב לשישה, תושב חוות גלעד.

    הרכב

    חובש רפואת חרום במד"א אליישיב רייכנברג סיפר: "יצאתי עם אמבולנס מד"א מהיישוב קדומים הסמוך, הגעתי מהר למקום וראיתי בצד הכביש סמוך למעקה הבטיחות רכב פרטי ועליו סימני ירי, בכיסא הנהג ישב גבר כבן 35 בהכרה מעורפלת עם פצעי ירי בפלג גופו העליון, אזרחים שגרים ביישוב סמוך ושמעו את הירי הגיעו לסייע, בסיוע כוח רפואה של צה"ל שהגיע מהר למקום הענקנו לו טיפל רפואי מציל חיים והוא פונה לבית החולים כשמצבו קשה".

    ח"כ בצלאל סמוטריץ' שנסע בכביש והיה בעת האירוע מספר רכבים מהרכב הנפגע, אמר: "דם יהודי אינו הפקר! מספר רכבים לפניי, על ציר גלעד, פיגוע נורא עם תוצאות קשות. עצרנו להגיש עזרה ראשונה וכעת חוזר הביתה".

    "מציאות בלתי סבירה של תת אדם שבא לזרוע הרס. אדוני שר הביטחון זה חייב להיפסק! הנחה את כוחות הביטחון לפעול ביד קשה! הבהר לפלסטינים שעל כל פעולה כזאת הם ישלמו מחיר יקר".

    יוסי דגן ראש המועצה האזורית אמר: "מזעזע שהמחבלים מרגישים בנוח לירות באזרחים חפים מפשע. עם זאת אני רוצה להעביר מסר ברור לאויבינו. אנחנו לא נכנע לטרור. אנחנו בוחרים בדרך החיים. אני רוצה להודות לכוחות ההצלה והבטחון העומדים על משמרתם. אני וכל עם ישראל מתפללים לרפואתו של הפצוע"..



    0 תגובות